שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 1,745 בתים ,  23:06, 24 במאי 2023
שורה 61: שורה 61:     
==סמלים==
 
==סמלים==
אני טוען שצורות גאומטריות הן אלילים בפוטנציה בדיוק כמו שפסלים צורת אדם הם אלילים בפוטנציה. אין הבדל בין אליל העשוי צורה גאומטרית כל שהיא כמו מנורה, מגן דוד, צלב, או חצי ירח לבין אליל העשוי צורת אדם ; שני סוגי הישויות האלה מסוכנים מבחינה רוחנית.
+
אני טוען שצורות גאומטריות הן אלילים בפוטנציה בדיוק כמו שפסלים בצורת אדם הם אלילים בפוטנציה. אין הבדל בין אליל העשוי צורה גאומטרית כל שהיא כמו מנורה, מגן דוד, צלב, חצי ירח, צלב קרס, פנטגרם וכו' לבין אליל העשוי צורת אדם ; שני סוגי הישויות האלה מסוכנים מבחינה רוחנית.
    
* שימוש שאינו מתמטי בלבד בסמלים מצמצם את הנפש (את הגישה לעומק שבנפש של כל אדם ואדם)
 
* שימוש שאינו מתמטי בלבד בסמלים מצמצם את הנפש (את הגישה לעומק שבנפש של כל אדם ואדם)
* שימוש שאינו מתמטי בלבד בסמלים מפלג את בני האדם פילוג מיותר ומסוכן ובמיוחד גורם לחשיבה אוטומטית ("סטריאוטיפית") הרסנית
+
* שימוש שאינו מתמטי בלבד בסמלים מפלג את בני האדם פילוג מיותר ומסוכן ובמיוחד גורם לחשיבה אוטומטית ("סטריאוטיפית") הרסנית ; לפלג בני אדם במקום לאחדם זה רוע
   −
אם כבר מסמלים משהו עדיף שזה ייעשה עם צורות גאומטריות מינימליות ושלוות כמו קו ישר (או כמה קווים ישרים), מעגל (או כמה מעגלים) וצבעים וכדומה אם כי אני בעד להימנע כללית מלסמל בני אדם וחיות ואם לכאורה צריך לסמן בן אדם או חיה עדיף שזה יהיה סימון רק לצורך מקצועי וכמה שפחות.
+
אני טוען שאסור לנו לקבל את הטענה שלעם שלנו או לכל עם אחר יש סמל; מי שטוענים את זה הם בדרך כלל אנשים שלא מכירים בנזקים של פילוג האנושות; האלוהים שלהם זה הסמל והם סוגדים אותו פעם אחר פעם כשהם מתגאים בו. הנאצים, שם רשעים יירקב, סימלו יהודים דתיים ואנשים מרקע יהודי במגן דוד ואת עצמם בצלב קרס, כי הם היו פלגניים הרסניים סוגדי סמלים ואלילים. מי שתומך בסימול אנשים המגדירים את עצמם ו\או מוגדרים מצד אחרים כ"יהודים" במגן דוד למעשה מנציח, בלי כוונה, את אותו פשע סימול בני אדם שביצעו הנאצים. תמיד אפשר להפסיק את הפרקטיקה ההרסנית הזאת; כל עוד לא נכפה על אדם סמל באופן כזה שמצריך ממנו לחיות מושפל או לנסות להילחם במשפיל או להתאבד, אחד הדברים הכי טובים שהוא יכול לעשות בחייו זה לזרוק את כל הסמלים ופסליי האלילים לפח הזבל של ההיסטוריה ולחיות כאדם חופשי מהם.
   −
מנהיג שרוצה לאחד בני אדם לרוחניות אמיתית חייב לדאוג שהוא לא ייסמל אותם בסמלים חומריים ושהם לא ייסמלו את עצמם בסמלים חומריים; לא פסלים של יהוה, זאוס ואוסיריס אבל גם לא מנורות או מגני דוד או צלבים או חצאי ירח (וגם לא כוכבים קומוניסטיים או צלבי קרס); רק הנפש של כל אדם ואדם, היא הסמל שלו, ורק רוחניות אמיתית (אשר דוחה סמלים באופן כללי) הוא הקבוצה; זה תנאי בסיס להשגת שוויון.{{ש}}
+
חשוב לציין שלא כל פיסול הוא עבודת אלילים. בבודהיזם למשל יש פסלים של הבודהה אך מטרתם לעשות זכר לבודהה ואין כל מצווה לסגוד אותם אם כי אני אישית סולד גם מפרקטיקה זו.
 +
 
 +
אם כבר מסמלים בן אדם או חיה עדיף שזה ייעשה עם צורות גאומטריות מינימליות ושלוות כמו קו ישר (או כמה קווים ישרים), מעגל (או כמה מעגלים) וצבעים, אם כי אני בעד להימנע כללית מלסמל בני אדם וחיות ואם לכאורה צריך לסמן בן אדם או חיה עדיף שזה יהיה סימון רק לצורך מקצועי וכמה שפחות.
 +
 
 +
מנהיג שרוצה לאחד בני אדם לרוחניות אמיתית חייב לדאוג שהוא לא ייסמל אותם בסמלים חומריים ושהם לא ייסמלו את עצמם בסמלים חומריים; לא פסלים של יהוה, זאוס ואוסיריס אבל גם לא מנורות או מגני דוד או צלבים או חצאי ירח וגם לא כוכבים קומוניסטיים או צלבי קרס וכו'; רק הנפש של כל אדם ואדם, היא הסמל שלו, ורק רוחניות אמיתית (אשר דוחה סמלים ופסלים באופן כללי) היא "סמל" הקבוצה; זה תנאי בסיס להשגת שוויון.
    
==שיח ציבורי==
 
==שיח ציבורי==
6,901

עריכות

תפריט ניווט