שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 105: שורה 105:  
:שלום [[משתמש:האזרח דרור]].
 
:שלום [[משתמש:האזרח דרור]].
 
:
 
:
:אני לא מתלהב ממונח כמו "שכל ישר" שכל צד בויכוח יכול לנסות לנכס אותו לעצמו; הערך כאן בשם זה כולל מידע מעניין אבל הוא קצת עמוס וגולש לנושאים שונים, במיוחד הדוגמה על קוואנטים
+
:אני לא מתלהב ממונח כמו "שכל ישר" שכל צד בויכוח יכול לנסות לנכס אותו לעצמו; הערך כאן בשם זה כולל מידע מעניין אבל הוא קצת עמוס וגולש לנושאים שונים, במיוחד הדוגמה על קוואנטים.
:לגבי "זמן" ; אני לא פיזיקאי אבל אני לא חושב שפיזיקאים מסכימים בינהם איך להגדיר זמן; אפשר לדבר על זמן כללי אין סופי או סופי מרגע שמציאות פיזיקאלית מתחילה להתקיים ואפשר לדבר על הזמן של מערכת ספציפית.
+
:לגבי "זמן" ; אני לא פיזיקאי ואני לא יודע אם פיזיקאים מסכימים בינהם איך להגדיר זמן; אפשר לדבר על זמן גלובלי אין סופי או סופי מרגע שמציאות פיזיקאלית רלוונטית מתחילה להתקיים ואפשר לדבר על הזמן של מערכת ספציפית בתוך מערכת כזו כמו עם "גילה של גלקסיית שביל החלב".
 
:
 
:
:נסכים שסדר ספונטני הוא תופעה הנפוצה ביקומנו, הן במרחב היקום הנצפה עם גלקסיות והן במערכות שמש והן בפלנטות (פתיתי שלג?). אם להמשיל גורם ראשוני אפשרי ל"מתכנת", זו אולי דוגמה לפונקציות יצירת סדר שתיכנת מתכנת-על בקוד המקור של היקום.
+
:נסכים ש[[סדר ספונטני]] הוא תופעה נפוצה ביקומנו, הן במרחב היקום הנצפה עם גלקסיות והן במערכות שמש והן בפלנטות (כמו עם פתיתי שלג). אם להמשיל גורם ראשוני אפשרי ל"מתכנת", זו אולי דוגמה לפונקציות יצירת סדר שתיכנת מתכנת-על בקוד המקור של היקום.
    
:בברכה, [[משתמש:בן אהרוני|בן אהרוני]] 13:08, 26 במרץ 2023 (IDT)
 
:בברכה, [[משתמש:בן אהרוני|בן אהרוני]] 13:08, 26 במרץ 2023 (IDT)
6,920

עריכות

תפריט ניווט