שיחת אקו-ויקי:מחברים את הנקודות - פרוייקט רישות בתנועת הקיימות בישראל

מתוך אקו-ויקי, מקום מפגש בנושאי אקולוגיה, חברה וכלכלה.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

לא יודע אם צריך מעבר לפסקה הראשונה לפרט על ״מה יוצא לי מזה״. שאלה מתבקשת נוספת היא ״מי עומד מאחורי הפרוייקט״. אינדקס קטגוריות - אולי יספיקו כמה לינקים לדפי קטגוריה בתור התחלה? עד שיהיה לנו משהו גרפי מהמם כמו באתר אנו? למשל ארגוני קיימות? --איתן בורקט (שיחה) 00:08, 13 באפריל 2016 (IDT)

אני חושב שהפרוייקט הזה דומה למתקפת איכות (רק שיותר ארוכה ומסודרת). שאב רעיונות ממתקפת האיכות שעשינו בנושא שינויי האקלים לקראת ועידת פריז. ניתן ליצור את רשימת הערכים וההתקדמות בדף משנה נפרד - אם אתם חושבים שזה יהיה נכון יותר (שיקולי עומס על דף אחד). ושתי הפסקאות שהוספת ממש ממש טובות. כתוב מעולה. עידן ד (שיחה) 09:51, 13 באפריל 2016 (IDT)

תוכנית עבודה

תוכנית עבודה ראשונית אפשר לראות כאן

רעיון

אולי כדי להכניס את הפרוייקט לאיזה קצב (ובכלל עבודה על אקו-ויקי) - כדאי לשריין כמה שעות שבועויות קבועות שבהן תתבצע עבודה. דוגמה נחמדה יש בסדנה לידע ציבורי - שם מידי יום שני בערב מגיעים הרבה אנשים לעבוד ביחד במשרדי גוגל. העיניין הזה מוסיף מומנטום, אלמנט חברתי, ויציבות. --איתן בורקט (שיחה) 00:16, 13 באפריל 2016 (IDT)

אני אשמח. יש לזה המון יתרונות כפי שציינת ואני אף פעם לא אומר לא למזנון חופשי :-) עידן ד (שיחה) 09:51, 13 באפריל 2016 (IDT)