שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 5: שורה 5:     
==תיק עוסק פטור במע"מ==
 
==תיק עוסק פטור במע"מ==
בשביל כל פתיחה וסגירה תצטרכו להיות מטורטרים למשרד מע"מ "הקרוב לביתכם" עם פקקי תנועה ואולי גם בעיות חנייה, או לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון על כל פתיחה '''מקוונת''', או על כל סגירה מקוונת, של תיק כזה.
+
בשביל כל פתיחה וסגירה תצטרכו להיות מטורטרים למשרד מע"מ "הקרוב לביתכם" עם פקקי תנועה ואולי גם בעיות חנייה, או לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון על כל פתיחה '''מקוונת''', או על כל סגירה מקוונת, של תיק כזה. לכם כמובן, אסור לפתוח או לסגור מקוון.
    
==תיק במס הכנסה==
 
==תיק במס הכנסה==
בשביל כל פתיחה וסגירה של תיק במס הכנסה תצטרכו להדפיס טופס הנוגע לפתיחה או סגירת עסק ולהגישו פיזית למשרד מס הכנסה "הקרוב לביתכם", או לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון על כל פתיחה '''מקוונת''', ועל כל סגירה מקוונת, של תיק כזה.
+
בשביל כל פתיחה וסגירה של תיק במס הכנסה תצטרכו להדפיס טופס הנוגע לפתיחה או סגירת עסק ולהגישו פיזית למשרד מס הכנסה "הקרוב לביתכם", או לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון על כל פתיחה '''מקוונת''', ועל כל סגירה מקוונת, של תיק כזה. לכם כמובן, אסור לפתוח או לסגור מקוון.
    
==דו"ח מס הכנסה שנתי==
 
==דו"ח מס הכנסה שנתי==
כל שנה תצטרכו לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון בכדי שיגיש עבורכם [[דו"ח מס הכנסה שנתי]], דו"ח שיכול לארוך כעמוד בודד ולהיות סופר פשוט ושתוכלו למלא לבד לפי ההנחיות; אין שום סיבה לשלם על זה מאות שקלים; רשות המסים יכולה לאמת את הכתוב בעצמה ולא צריך לערב יועץ מס או רואה חשבון (מחוץ לרשות); אז למה כן לערב?
+
כל שנה תצטרכו לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון בכדי שיגיש עבורכם [[דו"ח מס הכנסה שנתי]] באופן '''מקוון''', דו"ח שיכול לארוך כעמוד בודד ולהיות סופר פשוט ושתוכלו למלא לבד לפי ההנחיות; לכם כמובן אסור להגיש מקוון.<br>
 +
אין שום סיבה לשלם על זה מאות שקלים; רשות המסים יכולה לאמת את הכתוב בעצמה לאחר הגשה מקוונת; ולא צריך לערב יועץ מס או רואה חשבון (מחוץ לרשות); אז למה כן לערב?  
    
==דיון==
 
==דיון==
6,876

עריכות

תפריט ניווט