שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אני מבקש למחוק את המאמר בגלל קידומיות גרועה בגוגל לצערי - אני מעדיף לפרסם אותו בפלטפורמה אחרת שבה אוכל לנסות להשיג קידומיות טובה משמעותית.
שורה 1: שורה 1: −
{{מאמר דעה|אזרח שנמאס לו. כל האמור במאמר זה משקף את דעת כותבו נכון ל-22/03/19}}
  −
'''רוצים להתפרנס כעצמאים בישראל עם תיק עוסק פטור במע"מ ותיק במס הכנסה? היכונו לעינוי ביורוקרטי ברשות המסים'''
     −
בשנת 2019 מדינת ישראל אוסרת עליכם לפתוח או לסגור תיקים אלה באופן [[מקוון]] וגם אוסרת עליכם להגיש [[דו"ח מס הכנסה שנתי]] באופן מקוון דרך אפליקציית ניהול קבלות\חשבוניות-מס.
  −
  −
==תיק עוסק פטור במע"מ==
  −
בשביל כל פתיחה וסגירה תצטרכו להיות מטורטרים למשרד מע"מ "הקרוב לביתכם" עם פקקי תנועה ואולי גם בעיות חנייה, או לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון על כל פתיחה '''מקוונת''', או על כל סגירה מקוונת, של תיק כזה. לכם כמובן, אסור לפתוח או לסגור מקוון.
  −
  −
==תיק במס הכנסה==
  −
בשביל כל פתיחה וסגירה של תיק במס הכנסה תצטרכו להדפיס טופס הנוגע לפתיחה או סגירת עסק ולהגישו פיזית למשרד מס הכנסה "הקרוב לביתכם", או לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון על כל פתיחה '''מקוונת''', ועל כל סגירה מקוונת, של תיק כזה. לכם כמובן, אסור לפתוח או לסגור מקוון.
  −
  −
==דו"ח מס הכנסה שנתי==
  −
כל שנה תצטרכו לשלם מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון בכדי שיגיש עבורכם [[דו"ח מס הכנסה שנתי]] באופן '''מקוון''', דו"ח שיכול לארוך כעמוד בודד ולהיות סופר פשוט ושתוכלו למלא לבד לפי ההנחיות; לכם כמובן אסור להגיש מקוון.<br>
  −
אין שום סיבה לשלם על זה מאות שקלים; רשות המסים יכולה לאמת את הכתוב בעצמה לאחר הגשה מקוונת; ולא צריך לערב יועץ מס או רואה חשבון (מחוץ לרשות); אז למה כן לערב?
  −
  −
==דיון==
  −
השילוב של פקקי תנועה, בעיות חנייה, שימוש במדפסת בכדי להדפיס טפסים מיושנים ומסורבלים והצורך ללכת להגיש אותם, שחיקת עובדים ותשלום מאות שקלים ליועץ מס או רואה חשבון כולם יחדיו זה לא מריח טוב.
  −
  −
אפשר לשער שמדובר ב[[שחיתות חוקית]]; יד אחת של בכירים מסוימים ברשות המסים עם [[איגוד מקצועי|האיגודים המקצועיים]] לייעוץ מס וראיית חשבון שגובלים בטרטור האזרח ושתיית כספו לחינם.
  −
  −
למנוע מהאזרח לבצע פעולה בעצמו בשביל עוד כמה מאות שקלים; כמה מאות שקלים שמכל האזרחים המעורבים יחד הם הרבה יותר מכמה מאות שקלים.
  −
  −
חוקית, אפשר רק לפנות למפלגה שתשנה את החקיקה הקיימת, המיושנת והבלתי יעילה.
  −
  −
[[קטגוריה:ישראל]]
  −
  −
{{הבהרה משפטית}}
 
6,873

עריכות

תפריט ניווט