שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין שינוי בגודל ,  14:28, 27 בדצמבר 2020
מ
החלפת טקסט – "דוגמא([^ות])" ב־"דוגמה$1"
שורה 1: שורה 1:  
{{מאמר דעה|האזרח דרור}}
 
{{מאמר דעה|האזרח דרור}}
שירה בציבור, מחול משותף, עריכת משחק רב משתתפים, סיפור סיפורים, נגינה, בנייה משותפת של גינה או בית, קטיף, בישול משותף  - אלו היו פעולות של קהילות רבות במשך רוב חיי האנושות. מדוע חשוב לקיים לדוגמא, ערב שירה בציבור?
+
שירה בציבור, מחול משותף, עריכת משחק רב משתתפים, סיפור סיפורים, נגינה, בנייה משותפת של גינה או בית, קטיף, בישול משותף  - אלו היו פעולות של קהילות רבות במשך רוב חיי האנושות. מדוע חשוב לקיים לדוגמה, ערב שירה בציבור?
    
==שירה חסכונית ואנטי קפיטליסטית==
 
==שירה חסכונית ואנטי קפיטליסטית==
הקפיטליזם מתחזק, בין היתר, על ידי הפיכת כל דבר לסחורה. דברים שהייתם יכולים לקבל בחינם, תצטרכו לשלם עליהם. לדוגמא, כדי לבלות עם בת זוג יש צורך "לצאת" מה שכרוך בדרך כלל בתשלום עבור סרט, מסעדה, מועדון או כל דבר אחר.  שירה בציבור, ריקוד משותף, או עשיה משותפת הם חינם, ואיכותם אינה תלויה בכמה כסף שילמתם אלא באיכות הביצוע שלכם, במצב הרוחני שלכם, ובקשר שלכם עם שאר האנשים.  
+
הקפיטליזם מתחזק, בין היתר, על ידי הפיכת כל דבר לסחורה. דברים שהייתם יכולים לקבל בחינם, תצטרכו לשלם עליהם. לדוגמה, כדי לבלות עם בת זוג יש צורך "לצאת" מה שכרוך בדרך כלל בתשלום עבור סרט, מסעדה, מועדון או כל דבר אחר.  שירה בציבור, ריקוד משותף, או עשיה משותפת הם חינם, ואיכותם אינה תלויה בכמה כסף שילמתם אלא באיכות הביצוע שלכם, במצב הרוחני שלכם, ובקשר שלכם עם שאר האנשים.  
    
==שירה בציבור כפעולה פעילה ומשותפת==
 
==שירה בציבור כפעולה פעילה ומשותפת==

תפריט ניווט