שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 59 בתים ,  12:36, 31 במרץ 2019
מ
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1: −
'''נועם סגל''' (נפטר ב-2019) היה מנכ"ל [[הפורום הישראלי לאנרגיה]]. ממקימי [[העמותה לכלכלה בת קיימא]], וממיסדי אתר [[אקו-ויקי]]. היה ד"ר מטעם [[בית ספר פורטר ללימודי סביבה]] באוניברסיטת תל אביב. היה פעיל ב[[ישראל בשביל אופניים]] וב[[מגמה ירוקה]]. היה נשוי לוורד, ולהם 3 ילדים - יותם, עידו ועמית.
+
'''נועם סגל''' (נפטר ב-2019) היה מנכ"ל [[הפורום הישראלי לאנרגיה]]. ממקימי [[העמותה לכלכלה בת קיימא]], וממייסדי אתר [[אקו-ויקי]]. היה ד"ר מטעם [[בית ספר פורטר ללימודי סביבה]] באוניברסיטת תל אביב. היה פעיל ב[[ישראל בשביל אופניים]] וב[[מגמה ירוקה]]. היה נשוי לו[[ורד בלן]], ולהם 3 ילדים - יותם, עידו ועמית.
   −
נעם סגל היה פעיל בשנות ה-90 בתא מגמה ירוקה בתל אביב יחד עם וותיקי מגמה ירוקה. היה שותף לפעילות של [[מסה קריטית בישראל]] לקידום [[תחבורת אופניים בתל אביב]]. בשנת 2006 העביר קורס במכללה החברתית כלכלית בנושא [[:קטגוריה:קורס ביקורת הכלכלה|ביקורת הכלכלה]] מתוך הצורך לתת חומרי רקע ללומדים בקורס נוצר אתר אקו-ויקי.  
+
נעם סגל היה פעיל בשנות ה-90 של המאה ה-20 בתא מגמה ירוקה בתל אביב יחד ראשוני הפעילים בארגון. היה שותף לפעילות של [[מסה קריטית בישראל]] לקידום [[תחבורת אופניים בתל אביב]]. בשנת 2006 העביר קורס במכללה החברתית כלכלית בנושא [[:קטגוריה:קורס ביקורת הכלכלה|ביקורת הכלכלה]] מתוך הצורך לתת חומרי רקע ללומדים בקורס נוצר אתר אקו-ויקי.  
   −
סגל פעל יחד עם חברת הכנסת [[שלי יחימוביץ]] במספר נושאים סביביתיים וחברתיים בינהם המאבק נגד הפרטת הקרקעות בישראל ומאבקי גז. הוא היה שותף לכתיבתם והובלתם של חוקים כמו חוק הקסדה וחוק הנגשת מידע בזמן אמת בתחבורה הציבורית.  
+
סגל פעל יחד עם חברת הכנסת [[שלי יחימוביץ]] במספר נושאים סביבתיים וחברתיים ביניהם המאבק נגד הפרטת הקרקעות בישראל ומאבקי גז. הוא היה שותף לכתיבתם והובלתם של חוקים כמו חוק הקסדה וחוק הנגשת מידע בזמן אמת בתחבורה הציבורית.  
   −
נועם פעל יחד עם [[שחר דולב]] ו[[יעל כהן-פארן]] להקמת [[הפורום הישראלי לאנרגיה]]. במסגרת הפורום פעל נועם בנושא [[גז טבעי בישראל]] הוא נתן יעוץ ל[[שלי יחימוביץ]] בנושא [[וועדת ששינסקי]]. בשנת 2012 היה שותף לכתיבת נייר עמדה ל[[וועדת צמח]] נגד [[ייצוא גז מישראל]] מטעם הפורום ומטעם [[העמותה לכלכלה בת קיימא]]. בהמשך היה מעורב ב[[מטה מאבק הגז]].  
+
נועם הקים יחד עם ד"ר [[שחר דולב]] ו[[יעל כהן-פארן]] את [[הפורום הישראלי לאנרגיה]]. במסגרת הפורום פעל נועם בנושא [[גז טבעי בישראל]] הוא נתן יעוץ לח"כ [[שלי יחימוביץ]] בנושא [[וועדת ששינסקי]]. בשנת 2012 היה שותף לכתיבת נייר עמדה ל[[וועדת צמח]] נגד [[ייצוא גז מישראל]] מטעם הפורום ומטעם [[העמותה לכלכלה בת קיימא]]. בהמשך היה מעורב ב[[מטה מאבק הגז]].  
   −
בתחום האקדמי סגל התמחה בתחום [[אנרגיה מחצבית]] ו[[אנרגיה מתחדשת]]. הדוקטורט שלו עסק במשבר הנפט בשנות השבעים, והוא טס לאנגליה לפוסט דוקטורט בנושא פתרונות בני קיימא לסוגיית המים והאנרגיה במזרח התיכון.
+
בתחום האקדמי סגל התמחה בתחום [[אנרגיה מחצבית]] ו[[אנרגיה מתחדשת]]. הדוקטורט שלו עסק במשבר הנפט בשנות ה-70 של המאה ה-20, והוא נסע לאנגליה לפוסט-דוקטורט בנושא פתרונות בני קיימא לסוגיית המים והאנרגיה במזרח התיכון.
    
==קישורים חיצוניים==
 
==קישורים חיצוניים==

תפריט ניווט