שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 197 בתים ,  12:37, 13 באפריל 2016
מ
חבל על דאבין. אפילו האתר כבר לא באוויר
שורה 1: שורה 1: −
'''חברה - כתב עת סוציאליסטי לענייני חברה, כלכלה, פוליטיקה ותרבות''' הוא כתב עת של [[יסו"ד ישראל סוציאל-דמוקרטית|יסו"ד]]  - ישראל סוציאל-דמוקרטית שהיא קבוצה פוליטית שתומכת ב[[סוציאל-דמוקרטיה]] בישראל.  
+
'''חברה - כתב עת סוציאליסטי לענייני חברה, כלכלה, פוליטיקה ותרבות''' היה כתב עת של [[יסו"ד ישראל סוציאל-דמוקרטית|יסו"ד]]  - ישראל סוציאל-דמוקרטית שהיא קבוצה פוליטית שתומכת ב[[סוציאל-דמוקרטיה]] בישראל.  
    
עורכי כתב העת:
 
עורכי כתב העת:
שורה 5: שורה 5:  
* בשנת 2008: יואב רובין, אסתי קירמאיר, ירון דישון, אלעד הן.
 
* בשנת 2008: יואב רובין, אסתי קירמאיר, ירון דישון, אלעד הן.
   −
הגיליון הראשון של 'חברה' יצא במאי 2002. מאז התפרסמו גיליונות אחת לחדשיים. בכל גיליון ניתן למצוא מספר מאמרי דעה מקוריים או מתורגמים.  
+
הגיליון הראשון של 'חברה' יצא במאי 2002. מאז התפרסמו גיליונות אחת לחדשיים. בכל גיליון ניתן למצוא מספר מאמרים מקוריים או מתורגמים.  
   −
ניתן לעשות מינוי לכתב העת, וכן קיים ארכיון אינטרנטי שבו מופיעים חלק מהמאמרים שפורסמו בעבר.  
+
לכתב העת היו מנויים אשר היו מקבלים את הגליונות בדואר, וכן היה קיים ארכיון אינטרנטי שבו מופיעים חלק מהמאמרים שפורסמו בעבר.  
   −
הנושאים בהם עוסק כתב העת עוסקים בעיקר- [[הפרטה]] בישראל, מערכת החינוך בישראל, מערכת הבריאות, אי שוויון, תאגידים ועוד. גיליון 59 של התאגיד הוקדש לנושא ה[[קיימות]].
+
הנושאים בהם עסק כתב העת עוסקים בעיקר- [[הפרטה]] בישראל, מערכת החינוך בישראל, מערכת הבריאות, אי שוויון, תאגידים ועוד. גיליון 59 של התאגיד הוקדש לנושא ה[[קיימות]] והיה הגיליון האחרון שלו.
    +
כיום (2016) הכתב עת אינו פעיל והאתר אינטרנט שלו ירד מהאוויר.
 
==קישורים חיצוניים==
 
==קישורים חיצוניים==
 
* [http://hevramag.net אתר כתב העת חברה]  
 
* [http://hevramag.net אתר כתב העת חברה]  

תפריט ניווט