שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 4 בתים ,  15:00, 2 באוקטובר 2009
מ
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:     
==ביוגרפיה==
 
==ביוגרפיה==
אריסון היא בתו של תד אריסון והיא אם לארבעה. אריסון השופעה מזרים רוחניים כלשהם, ויש טענות שבאופן אישי היא לא תפגע בזבוב. לפני מספק שנים היא הקימה עמותה בשם מהות החיים שמנסה לשלב גישה הינדית או ניו אייג'ית בהווי האישי הישראלי ואף בפנייה פוליטית לשלום. באותה תקופה פיטר בנק הפועלים שבשליטת אריסון מאות פועלים, דבר שביקורת מצד עיתונאים כמו [[שלי יחימוביץ']] וזכה לתגובה מפי איש יחסי הציבור [[רני רהב]]. לאחר זמן מה אריסון עזבה את ישראל, לטענתה על רקע האשמות נגד בעלה על הטרדות מיניות. לאחר כתשעה חודשים שבה אריסון לישראל.
+
אריסון היא בתו של תד אריסון והיא אם לארבעה. אריסון הושפעה מזרמים רוחניים כלשהם, ויש טענות שבאופן אישי היא לא תפגע בזבוב. לפני מספר שנים היא הקימה עמותה בשם מהות החיים שמנסה לשלב גישה הינדית או ניו אייג'ית בהווי האישי הישראלי ואף בפנייה פוליטית לשלום. באותה תקופה פיטר בנק הפועלים שבשליטת אריסון מאות פועלים, דבר שביקורת מצד עיתונאים כמו [[שלי יחימוביץ']] וזכה לתגובה מפי איש יחסי הציבור [[רני רהב]]. לאחר זמן מה אריסון עזבה את ישראל, לטענתה על רקע האשמות נגד בעלה על הטרדות מיניות. לאחר כתשעה חודשים שבה אריסון לישראל.
      שורה 30: שורה 30:     
===ציטוטים===
 
===ציטוטים===
"חשבתי שזה פלצני לקנות יאכטה, עד שהבן שלי שיכנע אותי שזה לא חשוב אם הכסף שוכב בבנק או שט על המים". (שרי איסון מסבירה בראיון מדוע היא קונה יאכה ב 50 מיליון דולר). (ידיעות, 7 ימים, 24.3.2006)
+
"חשבתי שזה פלצני לקנות יאכטה, עד שהבן שלי שיכנע אותי שזה לא חשוב אם הכסף שוכב בבנק או שט על המים". (שרי אריסון מסבירה בראיון מדוע היא קונה יאכה ב 50 מיליון דולר). (ידיעות, 7 ימים, 24.3.2006)
 
[[קטגוריה:משפחות ההון בישראל|אריסון, שרי]]
 
[[קטגוריה:משפחות ההון בישראל|אריסון, שרי]]
 
==קישורים חיצוניים==
 
==קישורים חיצוניים==

תפריט ניווט