שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
שורה 84: שורה 84:     
===בריטניה===
 
===בריטניה===
בסביבות 10% מהאוכלוסייה של בריטניה מקבלת מים מופלרים, בערך חצי מיליון תושבים מקבלים מים מופלרים באופן טבעי, ובסך הכל כ-6 מיליון מקבלים מים מופלרים. ה- The All Party Parliamentary Group on Primary Care and Public Health המליץ באפריל 2003 כי יש הציג את ההפלרה בתור "הדרך הלגיטימית ויעילה להתמודדות עם חוסר השוויון בבריאות השיניים" [חסר מקור]. חוק המים של 2003 מחייב את ספקי המים לעמוד בדרישה של רשויות הבריאות המקומיות להפליר את המים שלהם.
+
בסביבות 10% מהאוכלוסייה של בריטניה מקבלת מים מופלרים, בערך חצי מיליון תושבים מקבלים מים מופלרים באופן טבעי, ובסך הכל כ-6 מיליון מקבלים מים מופלרים. ה-The All Party Parliamentary Group on Primary Care and Public Health המליץ באפריל 2003 כי יש הציג את ההפלרה בתור "הדרך הלגיטימית ויעילה להתמודדות עם חוסר השוויון בבריאות השיניים".{{מקור}} חוק המים של 2003 מחייב את ספקי המים לעמוד בדרישה של רשויות הבריאות המקומיות להפליר את המים שלהם.
   −
תוכניות קודמות נערכו בתחומי הרשות הבריאות של בדפורדשייר, הרטפורדשייר, בירמינגהם, שחור קאנטרי, צ 'שייר, מרזיסייד, במחוז דורהאם, Tees Valley, קאמבריה, לנקשייר, צפון, מזרח יורקשייר, צפון לינקולנשייר, נורת', טיין ללבוש, בשרופשייר, סטפורדשייר, טרנט ודרום מערב המידלנדס לפיה ההפלרה הונהגה בהדרגה בין 1964 ל-1988 בשנים.
+
תוכניות קודמות נערכו בתחומי הרשות הבריאות של בדפורדשייר, הרטפורדשייר, בירמינגהם, שחור קאנטרי, צ'שייר, מרזיסייד, במחוז דורהאם, Tees Valley, קאמבריה, לנקשייר, צפון, מזרח יורקשייר, צפון לינקולנשייר, נורת', טיין ללבוש, בשרופשייר, סטפורדשייר, טרנט ודרום מערב המידלנדס לפיה ההפלרה הונהגה בהדרגה בין 1964 ל-1988 בשנים.
   −
ה-The South Central Strategic Health Authority קיים את הדיון הציבורי הראשון לפי חוק המים 2003, ובשנת 2009 מועצת המנהלים שלה הצביעו בעד להפליר את אספקת המים באזור סאות'המפטון במטרה לתת מענה לשכיחות גבוהה של עששת אצל ילדים באזור זה. סקרים מצאו כי הרוב המכריע של תושבי סאות 'המפטון שנסקרו התנגד לתוכנית, אך ה-Southampton City Primary Care Trust החליט כי "הצבעת הציבור לא יכול להיות הגורם המכריע". מאז הנושא נמצא בביקורת שיפוטית. תוכניות הפלרה היו שנויות במחלוקת במיוחד בצפון-מערב אנגליה, והן כבר מעוכבות לאחר שנחשפה העלויות הגבוהות של הפרוייקט.
+
ה-The South Central Strategic Health Authority קיים את הדיון הציבורי הראשון לפי חוק המים 2003, ובשנת 2009 מועצת המנהלים שלה הצביעו בעד להפליר את אספקת המים באזור סאות'המפטון במטרה לתת מענה לשכיחות גבוהה של עששת אצל ילדים באזור זה. סקרים מצאו כי הרוב המכריע של תושבי סאות'המפטון שנסקרו התנגד לתוכנית, אך ה-Southampton City Primary Care Trust החליט כי "הצבעת הציבור לא יכול להיות הגורם המכריע". מאז הנושא נמצא בביקורת שיפוטית. תוכניות הפלרה היו שנויות במחלוקת במיוחד בצפון-מערב אנגליה, והן כבר מעוכבות לאחר שנחשפה העלויות הגבוהות של הפרוייקט.
   −
אספקת המים בצפון אירלנד מעולם לא הופלרה באופן מלאכותי למעט שני יישובים קטנים שבהם פלואוריד נוספה המים במשך כ-30 שנים. בשנת 1999, הופסקה ההפלרה באותם שני אזורים. הפרלמנט של סקוטלנד דחה הצעות להפליר מי שתייה ציבוריים לאחר דיון ציבורי. [חסר מקור]
+
אספקת המים בצפון אירלנד מעולם לא הופלרה באופן מלאכותי למעט שני יישובים קטנים שבהם פלואוריד נוספה המים במשך כ-30 שנים. בשנת 1999, הופסקה ההפלרה באותם שני אזורים. הפרלמנט של סקוטלנד דחה הצעות להפליר מי שתייה ציבוריים לאחר דיון ציבורי.{{מקור}}
    
===גרמניה===
 
===גרמניה===

תפריט ניווט