שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 9: שורה 9:  
==חוברת כלכלת המחר==
 
==חוברת כלכלת המחר==
   −
במסגרת הפרוייקט נכתבה חוברת המלצות בשם "כלכלת המחר - מדיניות ירוקה לאיתנות כלכלית - אתגרים, פתרונות, המלצות" אשר הושקה בדצמבר 2012. לחוברת יצאה מהדורה שנייה ומעודכנת בדצמבר 2013. החוברת נכתבה על ידי הכלכלנית רייצ'ל ברנר-שלם, ובעריכתם של שגית פורת ורוני דניאל ותוך שיתוף של עשרות מומחים בתחומים שונים וארגונים שונים כגון [[חיים וסביבה]], [[העמותה לכלכלה בת קיימא]], [[מכון הערבה]], [[הפורום הישראלי לאנרגיה]] ו[[אוניברסיטת בן גוריון]]. הפרוייקט זוכה לתמיכה של [[קרן היינריך בל]]. תקציר החוברת מתורגם גם לאנגלית ולערבית.
+
במסגרת הפרוייקט נכתבה חוברת המלצות בשם "כלכלת המחר - מדיניות ירוקה לאיתנות כלכלית - אתגרים, פתרונות, המלצות" אשר הושקה בדצמבר 2012. עוד קודם לכן באמצע שנת 2011 התקיים פרסום טיוטה של התכנית ואימוץ התכנית על ידי מפלגת [[התנועה הירוקה]]. {{הערה|[https://hayeruka.wordpress.com/2011/08/18/green-new-deal-%D7%9B%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%A8/ Green New Deal – כלכלת המחר], "ירוק אדום כחול לבן" - הבלוג הלא רשמי של פעילי התנועה הירוקה, 18 באוגוסט 2011}}
 +
 
 +
לחוברת יצאה מהדורה שנייה ומעודכנת בדצמבר 2013. החוברת נכתבה על ידי הכלכלנית רייצ'ל ברנר-שלם, ובעריכתם של שגית פורת ורוני דניאל ותוך שיתוף של עשרות מומחים בתחומים שונים וארגונים שונים כגון [[חיים וסביבה]], [[העמותה לכלכלה בת קיימא]], [[מכון הערבה]], [[הפורום הישראלי לאנרגיה]] ו[[אוניברסיטת בן גוריון]]. הפרוייקט זכה לתמיכה של [[קרן היינריך בל]]. תקציר החוברת תורגם גם לאנגלית ולערבית.
    
החוברת מחולקת ל-6 פרקים:
 
החוברת מחולקת ל-6 פרקים:

תפריט ניווט