שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 3,764 בתים ,  23:25, 30 במרץ 2016
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:  
[[קובץ:EitanBurcat.png|שמאל]]
 
[[קובץ:EitanBurcat.png|שמאל]]
איתן בורקט, מפתח תוכנה, יו״ר שותף בועד המנהל של מגמה ירוקה (יחד עם מאיה גבעון), אופטימיסט טכנולוגי, קפיטליסט, יליד 1980.
+
איתן בורקט, מפתח תוכנה, יו״ר שותף בועד המנהל של [[מגמה ירוקה]] (יחד עם [[מאיה גבעון]]), אופטימיסט טכנולוגי, [[קפיטליזם|קפיטליסט]], יליד 1980. כיום עובד בחברת LiveU.
    
נשוי לאהובה, גרים בכיף בכפר סבא אחרי 10 שנים בתל אביב וילדות בחיפה.
 
נשוי לאהובה, גרים בכיף בכפר סבא אחרי 10 שנים בתל אביב וילדות בחיפה.
 +
 +
== היסטוריה במגמה ירוקה ==
 +
* ב 2003(?), נתקלתי בשלט במסדרון של גילמן באוניברסיטת תל-אביב, ובאותו היום במקרה היה לי זמן והגעתי לפגישת תא שבה [[רועי מימרן]] סיפר על המשלחת ל[[ועידת האקלים של האו״ם]] באותה שנה(?).
 +
* ב 2005(?), במהלך טיול ב Lago Atitlan בגואטמלה, תוך הקשבה לפודקאסט של Betsy Rosenberg בשם EcoTalk (שכלל ה-מ-ו-נ-י תכנים מדהימים, בינהם הרצאה של [[אל-גור]] שלימים הפכה לסרט [[אמת מטרידה]]) - הבנתי שאני הולך לעשות משהו בתחום של סביבה בישראל.
 +
* 2005-2006 - הצטרפתי כ״פעיל מהשורה״ למגמה ירוקה במהלך הלימודים לתואר שני בטכניון. למפגש הראשון אליו הגעתי - הגיעה גם [[שני זיבנברג]] לספר על כנס ארצי שתוכנן באותו הזמן.
 +
* בסוף המפגש קושרתי ל[[יהונתן הימן]], וביחד הקמנו ותחזקנו אתר אינטרנט חדש (בזמנו) לארגון.
 +
* תומר, שהיה בזמנו הרכז של תא הטכניון, לא הצליח להגיע לשני ״פורומים מובילים״ של אותה השנה בהנחיית [[יעל כהן-פראן]] - והציע לי למלא את מקומו. ביחד עם הכנס הארצי שבו [[ערן בן ימיני]] דיבר על הקשר של כלכלה חברה וסביבה, ו[[עמיעד לפידות]] הציג את הבית שלו - הבנתי שמעניין אותי לקחת חלק משמעותי בארגון...
 +
* 2006-2007 - התחלתי תוכנית מנהיגות סופר-מעצבת במגמה ירוקה, (בהובלתה של [[חמוטל שחר]] ועוד רבות וטובות) - וריכזתי את תא הטכניון. שם הכרתי את [[מאיה גבעון]], שבאותו הזמן לקחה חלק בפרוייקט ״קמפוס ירוק״. [[טל גולדמן]], [[איתמר כהן]], [[צבי דביר]], [[חנן עינב-לוי]], [[לימור ניזרי]] ומובילים מדהימים נוספים, גם הם לקחו חלק בתא וסייעו בהובלתו. באותה השנה הובלנו קמפיין נגד [[זיהום האוויר במפרץ חיפה]], הצטרפנו למאבק ב[[תוכנית ספדי]], [[אופירה איילון]] ארגנה לנו [[קומפוסטר]] למעונות, [[יואל קואנקה]] ארגן לנו לקורס ל[[חקלאות אורגנית]], ערכנו יום כיף ירוק לילדי חטיבת כרמלי, הקרנו את ״אמת מטרידה״ כחלק מחגיגות [[יום כדור הארץ]] ועוד ועוד.
 +
* כשנה לאחר מכן, בעקבות הודעה בפייסבוק, הפכתי לשותף לדירה של [[גיל יעקב]], בזמנו מנכ״ל מגמה ירוקה - שהציע לי להצטרף לועדת הביקורת בראשותו של [[עמרי מקובר]].
 +
* לאחר כ-3 שנים בועדת הביקורת, בהן הגעתי כמעט לכל ישיבות הועד בראשותם של [[דייויד פרלמן פראן]] ו[[מורן דימנט]] - הצעתי את מועמדותי לועד המנהל.
 +
* לאחר כשנה בועד המנהל, שבמהלכן הובילו אותו [[שירלי רקח]] ומאיה גבעון - החליטה שירלי לפרוש מהועד, ומאיה הציעה לי להוביל את הועד יחד איתה במודל של יו״ר משותף - שנראה שמשרת אותנו היטב עד היום (2016).
    
[http://wiki.eburcat.com וויקי אישי]
 
[http://wiki.eburcat.com וויקי אישי]
שורה 15: שורה 26:  
* [[תקציב סכום 0]]
 
* [[תקציב סכום 0]]
 
* [[תכנון פיננסי אישי]]
 
* [[תכנון פיננסי אישי]]
 +
* [[סינדרום העולם האכזר]]
    
מנסה להכין ״מיני-קורסים״ ב 10 פרקים כל אחד, מבוסס אקו-ויקי, שישלח במייל מידי בוקר למתעניינים בתחומים שונים.
 
מנסה להכין ״מיני-קורסים״ ב 10 פרקים כל אחד, מבוסס אקו-ויקי, שישלח במייל מידי בוקר למתעניינים בתחומים שונים.

תפריט ניווט