שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "אוכלוסיה" ב־"אוכלוסייה"
שורה 4: שורה 4:  
<!-- אנא בצעו עריכה מכאן והלאה -->
 
<!-- אנא בצעו עריכה מכאן והלאה -->
   −
יש התעניינות הולכת וגוברת לאחרונה מצד אפידמיולוגים (חוקרי מחלות ברמת האוכלוסיה) בנושא של [[אי שוויון כלכלי]] והיחסים שלו לבריאות של אוכלוסיות. נמצא לדוגמה כי שום כמות של טיפול רפואי לא מקטינה את הסיכוי של מישהו לחלות ב[[סוכרת|סוכרת מסוג 2]], או בדלקת פרקים - ולמרות זאת שניהם נפוצים יותר בקרב אוכלוסיות עניות יותר (בתוך מדינה).  
+
יש התעניינות הולכת וגוברת לאחרונה מצד אפידמיולוגים (חוקרי מחלות ברמת האוכלוסייה) בנושא של [[אי שוויון כלכלי]] והיחסים שלו לבריאות של אוכלוסיות. נמצא לדוגמה כי שום כמות של טיפול רפואי לא מקטינה את הסיכוי של מישהו לחלות ב[[סוכרת|סוכרת מסוג 2]], או בדלקת פרקים - ולמרות זאת שניהם נפוצים יותר בקרב אוכלוסיות עניות יותר (בתוך מדינה).  
   −
כמו כן נמצא שבין המדינות הנמצאות ברביע העליון של העושר (מלוקסמבורג עד סלובקיה), אין קשר בין העושר של המדינה לבין בריאות האוכלוסייה - דבר שיכול להצביע על כך שמעבר לנקודה מסויימת, אין לרמות המוחלטות של העושר השפעה רבה על בריאות האוכלוסיה, אם כי לרמות יחסיות בתוך המדינה יש השפעה.
+
כמו כן נמצא שבין המדינות הנמצאות ברביע העליון של העושר (מלוקסמבורג עד סלובקיה), אין קשר בין העושר של המדינה לבין בריאות האוכלוסייה - דבר שיכול להצביע על כך שמעבר לנקודה מסויימת, אין לרמות המוחלטות של העושר השפעה רבה על בריאות האוכלוסייה, אם כי לרמות יחסיות בתוך המדינה יש השפעה.

תפריט ניווט