שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "תיאוריה" ב־"תאוריה"
שורה 10: שורה 10:  
===אור שמש ואוויר צח הם פתרון טוב לרקבון===
 
===אור שמש ואוויר צח הם פתרון טוב לרקבון===
   −
ההיסטוריה של הכלכלה מתארת את מאבקי הכוח בין קבוצות חברתיות שונות. במאה ה-17 הכוח היה נתון בידי הכנסיה והאצלים בעלי האדמות, מספר תהליכים הביאו לעליית כוחם של הבורגנים (העירונים) 'בעלי המכונות'. כמו כל מעמד שמנסה להצדיק את כוחו (לדוגמא: מלכי מצריים, כמרים קתולים) גם כאן טופחה תיאוריה חברתית מתאימה: הכלכלה.  
+
ההיסטוריה של הכלכלה מתארת את מאבקי הכוח בין קבוצות חברתיות שונות. במאה ה-17 הכוח היה נתון בידי הכנסיה והאצלים בעלי האדמות, מספר תהליכים הביאו לעליית כוחם של הבורגנים (העירונים) 'בעלי המכונות'. כמו כל מעמד שמנסה להצדיק את כוחו (לדוגמא: מלכי מצריים, כמרים קתולים) גם כאן טופחה תאוריה חברתית מתאימה: הכלכלה.  
   −
מאז ועד היום הדומיננטיות של בעלי ההון נתונה להתקפות מצד גורמים שונים. לעיתים התיאוריה הכלכלית קרסה תחת המתקפה, אך בכל פעם היא קמה בלבוש חדש, מחוזקת מתמיד, והמשיכה להצדיק את כוחם ההולך וגובר של בעלי ההון.
+
מאז ועד היום הדומיננטיות של בעלי ההון נתונה להתקפות מצד גורמים שונים. לעיתים התאוריה הכלכלית קרסה תחת המתקפה, אך בכל פעם היא קמה בלבוש חדש, מחוזקת מתמיד, והמשיכה להצדיק את כוחם ההולך וגובר של בעלי ההון.
    
כמה דוגמאות של "קבירת השלדים בארון":
 
כמה דוגמאות של "קבירת השלדים בארון":

תפריט ניווט