שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "שותפיות" ב־"שותפויות"
שורה 14: שורה 14:  
( דייב פרסקוט מארגון Transition Hay-on-Wye בבריטניה)
 
( דייב פרסקוט מארגון Transition Hay-on-Wye בבריטניה)
   −
לא על יוזמות טרנזישן לגמור את כל מלאכת הגמילה מדלקים פוסיליים והחזרת המקומיות לקהילה שלהן. תפקידן לזרז ולתמוך בפרויקטים קיימים ולשנות את האופן שבו הקהילה המקומית רואה את עצמה, כך שתוכל להשתמש בדרכי וכלי החשיבה שמציעה יוזמת הטרנזישן. זה דורש סגנון פעולה שיתופי ובניית שותפיות מקומיות יציבות.
+
לא על יוזמות טרנזישן לגמור את כל מלאכת הגמילה מדלקים פוסיליים והחזרת המקומיות לקהילה שלהן. תפקידן לזרז ולתמוך בפרויקטים קיימים ולשנות את האופן שבו הקהילה המקומית רואה את עצמה, כך שתוכל להשתמש בדרכי וכלי החשיבה שמציעה יוזמת הטרנזישן. זה דורש סגנון פעולה שיתופי ובניית שותפויות מקומיות יציבות.
    
===טיפים לבניית שותפויות===
 
===טיפים לבניית שותפויות===
    
'''יש מגוון שותפים פוטנציאלים'''.
 
'''יש מגוון שותפים פוטנציאלים'''.
באופן טבעי, בקהילה שלכם יפעלו ארגונים רבים שיש להם חפיפה עם הפעילות שלכם, גם אם היא לא מוטה באופן מובהק לכיוון הטרנזישן, ביניהם:  קבוצות סביבה מקומיות, רשות מקומית, קואופרטיבים, עסקים מקומיים. שותפיות בלתי צפויות יובילו לעתים קרובות לאינטרקציות מענינות ולאנשי קשר נוספים.
+
באופן טבעי, בקהילה שלכם יפעלו ארגונים רבים שיש להם חפיפה עם הפעילות שלכם, גם אם היא לא מוטה באופן מובהק לכיוון הטרנזישן, ביניהם:  קבוצות סביבה מקומיות, רשות מקומית, קואופרטיבים, עסקים מקומיים. שותפויות בלתי צפויות יובילו לעתים קרובות לאינטרקציות מענינות ולאנשי קשר נוספים.
    
'''התאמת אופן ההצגה לקהל היעד'''.  
 
'''התאמת אופן ההצגה לקהל היעד'''.  

תפריט ניווט