שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 2 בתים ,  01:04, 11 באוגוסט 2015
מ
אין תקציר עריכה
שורה 2: שורה 2:       −
בניגוד לשימוש חוזר, [[מיחזור]] כולל פירוק של החפצים ל[[חומרי גלם]] כדי להשתמש בהם ליצירה של חפצים, לרוב כדי למכור אותם כמוצרים חדשים. השימוש החוזר נחשב בדרך כלל לרצוי יותר מבחינה [[סביבתנות|סביבתית]] ולחסכוני יותר ב[[אקסרגיה|אנרגיה]], בחומרי גלם, במשאבים כלכליים כמו כסף ובזמן.  
+
בניגוד לשימוש חוזר, [[מיחזור]] כולל פירוק של החפצים ל[[חומרי גלם]] כדי להשתמש בהם ליצירה של חפצים, לרוב כדי למכור אותם כמוצרים חדשים. השימוש החוזר נחשב בדרך כלל לרצוי יותר מבחינה [[סביבתנות|סביבתית]] ולחסכוני יותר ב[[אקסרגיה|אנרגיה]], בחומרי גלם, במשאבים כלכליים כמו כסף ובזמן. יש חומרים רבים, במיוחד פלסטיק, עץ, זכוכית נייר וקרטון שבמהלך המחזור מאבדים מאיכותם. סיבי הנייר לדוגמה מאבדים מאורכם, כך שנייר ספר אינו יכול לשמש לדוגמה להפקת נייר ספר ויש להפוך אותו לנייר עיתון. מסיבות אלה ניתן למחזר חומרים שונים במשך 2-4 דורות ולאחר מכן יש לזרוק אותם לאשפה. שימוש חוזר מאפשר ניצול ארוך יותר של חומרי הגלם.  
 
  −
יש חומרים רבים, במיוחד פלסטיק, עץ, זכוכית נייר וקרטון שבמהלך המחזור מאבדים מאיכותם. סיבי הנייר לדוגמה מאבדים מאורכם, כך שנייר ספר אינו יכול לשמש לדוגמה להפקת נייר ספר ויש להפוך אותו לנייר עיתון. מסיבות אלה ניתן למחזר חומרים שונים במשך 2-4 דורות ולאחר מכן יש לזרוק אותם לאשפה. שימוש חוזר מאפשר ניצול ארוך יותר של חומרי הגלם.  
       

תפריט ניווט