שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 139 בתים ,  12:36, 28 בינואר 2015
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1: −
'''ביו-כלכלה''' (Bioeconomics) הוא תחום מחקר של הדינמיקה של משאבים חיים באמצעות מודלים כלכליים. זהו ניסיון ליישם את המתודות של [[כלכלה סביבתית]] ושל [[כלכלה אקולוגית]] על ביולוגיה אמפירית. ביו-כלכלה מפעילה שיטות של בקרה אופטימלית ומודלים מתמטיים תוך שימוש ביסודות סביבתיים ואקולוגיים עבור נושאים של שמירה על משאבים וכלכלת משאבים.
+
'''ביו-כלכלה''' (Bioeconomics) הוא תחום מחקר של הדינמיקה של משאבים חיים באמצעות מודלים כלכליים. זהו ניסיון ליישם את המתודות של [[כלכלה סביבתית]] ושל [[כלכלה אקולוגית]] על [[ביולוגיה]] אמפירית. ביו-כלכלה מפעילה שיטות של בקרה אופטימלית ומודלים מתמטיים תוך שימוש ביסודות סביבתיים ואקולוגיים עבור נושאים של שמירה על משאבים וכלכלת משאבים.
   −
ביוכלכלה היא המדע שקובע את סף הפעילות החברתית-כלכלית שבה בני האדם יכולים לנצל ביעילות ובאפקטיביות מערכות ביולוגיות ללא הרס של תנאי ההתחדשות שלהן ולפיכך איפשור ה[[קיימות]] שלהן.
+
ביו-כלכלה היא המדע שקובע את סף הפעילות החברתית-כלכלית שבה בני האדם יכולים לנצל ביעילות ובאפקטיביות [[מערכת אקולוגית|מערכות ביולוגיות]] ללא הרס של תנאי ההתחדשות שלהן ולפיכך איפשור ה[[קיימות]] שלהן.
 +
 
 +
==ראו גם==
 +
* [[כלכלה ביופיזית]]
 +
* [[כלכלה אקולוגית]]
 +
{{קיימות}}
    
==קישורים חיצוניים==
 
==קישורים חיצוניים==

תפריט ניווט