שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 2,007 בתים ,  15:33, 7 באפריל 2014
מ
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1: −
#הפניה [[אקו-ויקי:אודות אקו-ויקי]]
+
'''אקו-ויקי''' הוא אתר למידע בנושאי [[סביבה]], [[חברה]] ו[[כלכלה]] ובו כ-2,000 ערכים. האתר זוכה לאלפי כניסות כל יום ומדובר באתר ה[[קיימות]] הגדול ב[[ישראל]]. האתר, אשר נוסד בשנת [[2005]], הינו פופולרי מאוד במנוע החיפוש גוגל, והרוב המכריע של הערכים בו מופיעים בעשירייה הראשונה בגוגל.
 +
 
 +
האתר הינו בסיס של ידע עצום לארגוני סביבה, חברה וכלכלה, וכן של הקהל הרחב ומקבלי החלטות. השוני בינו לבין ויקיפדיה הוא שהאתר הינו אתר עם אג'נדה של קיימות (בניגוד לוויקיפדיה הניטרלית), ויש בו גם ערכים שלא היו נכנסים לוויקיפדיה. האתר מנוהל ומתוחזק על ידי ה[[קהילה]], והינו אתר [[ויקי]] חופשי אשר נכתב על ידי המשתמשים, בדומה לו[[ויקיפדיה]]. התפעול, הפיתוח והמימון של האתר הינו של [[העמותה לכלכלה בת קיימא]].
 +
 
 +
מימדי ההשפעה של הפרוייקט הינם גדולים ביותר – בשל הפופולריות של האתר ובשל האמינות שלו בעיני הציבור. ככל שיהיו יותר ערכים באתר, וככל שהערכים יהיו טובים יותר – כך הידע של התנועה הסביבתית והתנועה החברתית תגדל. לדוגמה, הערך על תרבות הצריכה זכה עד היום ל-15,000 צפיות. הערך נכתב על ידי קהילת אקו-ויקי והוא רחב וממצה. מהערך ניתן להגיע לקטגורית תרבות הצריכה אשר מכילה (ביחד עם תת קטגוריות) יותר מ-100 ערכים. הקטגוריה מכילה ערכים בנושאים מגוונים – על סרטים, ספרים, הרצאות, תמונות וכמובן מושגים בתחום.

תפריט ניווט