שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 17 בתים ,  23:24, 21 במרץ 2009
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1: −
'''מיכאל בראונגרט''' (Michael Braungart) הוא כימאי גרמני, שמקורא ל'סחרור' (upcycling) במקום [[מחזור]], כדי להקטין את [[טביעת רגל אקולוגית|טביעת הרגל האקולוגית]] האנושית. בעברו הוא היה פעיל בארגון [[גרינפיס]] וחי על עצים בנסיונות לעצור פרוייקטים הרסניים, הוא כיום [[עיצוב תעשייתי|מעצב תעשייתי]] מכובד ופרופסור להנדסת תהליכים.  
+
'''מיכאל בראונגרט''' (Michael Braungart) הוא כימאי גרמני, הקורא ל'סחרור' (upcycling) במקום [[מחזור]], כדי להקטין את [[טביעת רגל אקולוגית|טביעת הרגל האקולוגית]] האנושית. בעברו היה פעיל בארגון [[גרינפיס]] וחי על עצים בנסיונות לעצור פרוייקטים הרסנייםכיום פרופסור להנדסת תהליכים ויועץ לחברות, גופי שלטון ברחבי העולם בנושא Cradle to Cradle.  
   −
מיכאל בראונגרט הוא המייסדת של Environmental Protection Encouragement Agency בהמבורג, גרמניה. והמייסד המשותף של מכון MDBC (מכון לעיצוב כימי על שמו ועל שם מקונדו) בCharlottesville וירג'יניה.
+
מיכאל בראונגרט הוא המייסד של Environmental Protection Encouragement Agency EPEA  בהמבורג, גרמניה. והמייסד המשותף של חברת MDBC - McDonough Braungart Design Chemistry ב-Charlottesville וירג'יניה.
   −
הוא כתב , יחד עם הארכיטרקט [[ויליאם מקדונו]], את מאמר מפורסם [[המהפכה התעשייתית הבאה]]. ובשנת 2002 הם כתבו את הספר [[מעריסה לעריסה (ספר)|מעריסה לעריסה]] (Cradle to Cradle: Remaking the Way We Make Things)
+
הוא כתב יחד עם הארכיטקט [[ויליאם מקדונו]] את המאמר מפורסם [[המהפכה התעשייתית הבאה]]. בשנת 2002 הם כתבו את הספר [[מעריסה לעריסה (ספר)|מעריסה לעריסה]] (Cradle to Cradle: Remaking the Way We Make Things)
    
==ראו גם==
 
==ראו גם==
19

עריכות

תפריט ניווט