שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 216 בתים ,  14:30, 8 בספטמבר 2008
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1: −
הקורס הינו קורס לצפיה שיצר כריס מרטנסון, ד"ר למדעים ומטרתו של הקורס לעזור בהבנת ההיסטוריה הכלכלית, השיגשוג בו אנו חיים כיום והבנת האתגרים הצפויים לעתידנו הכלכלי.  
+
'''קורס בהתרסקות''' הוא קורס לצפיה שיצר כריס מרטנסון, ד"ר למדעים, ומטרתו של הקורס לעזור בהבנת ההיסטוריה הכלכלית, השיגשוג בו אנו חיים כיום והבנת האתגרים הצפויים לעתידנו הכלכלי.  
   −
הקורס דן בשלוש "קריסות" עיקריות המתרחשות בעת ובעונה אחת ונקראו בפי כלי התקשורת בעולם, בשיאו של המשבר 2008, כ"הסופה המושלמת":
+
הקורס דן בשלוש "קריסות" עיקריות המתרחשות בעת ובעונה אחת וכונו "הסופה המושלמת" בכלי תקשורת גדולים בעולם, בשיאו של המשבר 2008, :
   −
1)[[משבר האשראי]] שפרץ בסוף 2007.ובהרחבה על:נוהל הדפסת הכסף והבנק הפדרלי,ההיסטוריה של ה[[כסף]],משבר החוב הלאומי,[[בועה פיננסית]],[[אינפלציה]] וחסכון.
+
# [[משבר האשראי בארצות הברית]] שפרץ בסוף 2007.ובהרחבה על: [[כסף כחוב (סרט)|נוהל הדפסת הכסף]] והבנק הפדרלי בארצות הברית, ההיסטוריה של ה[[כסף]], משבר החוב הלאומי בארצות הברית, [[בועה פיננסית]], [[אינפלציה]] וחסכון.
 +
# [[שיא תפוקת הנפט]]
 +
# משבר סביבתי ו[[התחממות גלובלית]].
   −
2)[[שיא תפוקת הנפט]]
+
לדבריו של ד"ר מרטנסון בסיומו של הקורס תביטו על הכלכלה שלנו בצורה אחרת מהמוכרת לכם היום, עוד לדבריו, הדברים הנאמרים בקורס זה עלולים להיות קשים לשמיעה למי שהנושא אינו מוכר לו, מדובר בשינויים מרחיקי לכת. נושאים שלדברי ד"ר מרטנסון יסופרו גם בדורות הבאים על העידן הנוכחי.
   −
3)משבר סביבתי ו[[התחממות גלובלית]].
+
הקורס מחולק ל-20 פרקים קצרצרים ומתומצתים. משך הקורס כשעתיים וחצי.
 
  −
לדבריו של ד"ר מרטנסון בסיומו של הקורס תביטו על הכלכלה שלנו בצורה אחרת מהמוכרת לכם היום,עוד לדבריו, הדברים הנאמרים בקורס זה עלולים להיות קשים לשמיעה למי שהנושא אינו מוכר לו,מדובר בשינויים מרחיקי לכת.נושאים שלדברי ד"ר מרטנסון יסופרו גם בדורות הבאים על העידן הנוכחי.
  −
 
  −
הקורס מחולק ל-20 פרקים קצרצרים ומתומצתים.משך הקורס כשעתיים וחצי.
      +
==ראו גם==
 +
* [[קריסה (ספר)]]
 +
* [[הקשר בין כסף לקיימות]]
    
== קישורים חיצוניים ==
 
== קישורים חיצוניים ==
   
*[http://development.theendofmoney.com/crashcourse צפיה בקורס]
 
*[http://development.theendofmoney.com/crashcourse צפיה בקורס]
  

תפריט ניווט