שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
תקלדות
שורה 1: שורה 1: −
'''היסטוריה עממית של ארה"ב''' הוא ספר היסטוריה מאת הווארד זין. הספר יצא לאור לראשונה בשנת 1980, ומאז יצא במהדורות נוספות ומועודכנות. הספר יצא לאור בעברית בשנת 2007 בהוצאת בבל, בתרגומו של מתן קמינר.
+
'''היסטוריה עממית של ארצות הברית''' הוא ספר היסטוריה מאת הווארד זין. הספר יצא לאור לראשונה בשנת 1980, ומאז יצא במהדורות נוספות ומועודכנות. הספר יצא לאור בעברית בשנת 2007 בהוצאת בבל, בתרגומו של מתן קמינר.
   −
הספר הוא מסמך היסטורי, המתאר את ההיסטוריה של ארה"ב מאז שנת 1942 ועד ימינו. הספר מאמץ את נקודות המבט שאין מופיעות לרוב בעבודת ההיטוריונים המקובלת. הספר בוחר שלא להתמקד במלחמות, במנהיגים ובאליטות, כפי שעושים רוב החיבורים ההיסטוריים; אלא לתאר את ההיסטוריה מנקודת המבט של האוכלוסיות המושתקות, המהוות את רוב האנושות. במקרה של ארה"ב, הספר מתאר את ההיסטוריה הלאומית מחמש נקודות מבט עיקריות: העמים הילידים של ארה"ב, שחורים, נשים, עניים והחיילים הפשוטים.
+
הספר הוא מסמך היסטורי, המתאר את ההיסטוריה של ארצות הברית מאז שנת 1942 ועד ימינו. הספר מאמץ את נקודות המבט שאין מופיעות לרוב בעבודת ההיסטוריונים המקובלת. הספר בוחר שלא להתמקד במלחמות, במנהיגים ובאליטות, כפי שעושים רוב החיבורים ההיסטוריים; אלא לתאר את ההיסטוריה מנקודת המבט של האוכלוסיות המושתקות, המהוות את רוב האנושות. במקרה של ארה"ב, הספר מתאר את ההיסטוריה הלאומית מחמש נקודות מבט עיקריות: העמים הילידים של ארה"ב, שחורים, נשים, עניים והחיילים הפשוטים.
    
  כך אנחנו מתייחסים לגיבורים (קולומבוס למשל) ולקורבנותיהם (בני הארוואק) -
 
  כך אנחנו מתייחסים לגיבורים (קולומבוס למשל) ולקורבנותיהם (בני הארוואק) -

תפריט ניווט