שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 65: שורה 65:     
==הנפקת מסמכי עסקה==
 
==הנפקת מסמכי עסקה==
'''הנפקת מסמכי עסקה''' היא יישום ספציפי של ניהול ספרים במסגרתו מנפיקים העתקים של דפים מספרים חשבונאיים מסוימים כגון ספר קבלות כך שלקוח יקבל עותק מקור{{הערה|או עותק "נאמן למקור"}} בעת מתאימה.
+
'''הנפקת מסמכי עסקה''' היא יישום ספציפי של ניהול ספרים במסגרתו מנפיקים העתקים של דפים מספרים חשבונאיים מסוימים כגון ספר קבלות כך שלקוח יקבל עותק מקור{{הערה|או עותק "נאמן למקור"}}.
   −
כל [[מסמך]] עסקה הוא דף מספר הכולל מידע חשבונאי אשר אם החוק מצריך זאת, העתק שלו יש למסור ללקוח. בין המסמכים שהעתק שלהם יימסר ללקוח:
+
בין המסמכים שהעתק שלהם יימסר ללקוח:
    
* '''הצעת מחיר'''
 
* '''הצעת מחיר'''
שורה 73: שורה 73:     
===ספר עסקאות===
 
===ספר עסקאות===
אם מנהלים גם {{המ|ספר עסקאות}} אז יינתן גם מסמך '''תיאור עסקה''' שהוא מסמך המתאר פרטי עבודה שבוצעה בפועל לאחר שהוזמנה אך טרם שולמה. באופן כללי, אין בעיה שמסמך תיאור עסקה ומסמך קבלה יהיו זהים בכל למעט כותרת ותאריך. ניהול ספר עסקאות אינו נדרש לעסקים אשר תשלום נגבה בהקשרם מיידית כגון חנויות.
+
אם מנהלים גם {{המ|ספר עסקאות}} אז יינתן גם מסמך '''תיאור עסקה''' שהוא מסמך המתאר פרטי עבודה שבוצעה בפועל לאחר שהוזמנה אך טרם שולמה.{{ש}}
 +
באופן כללי, אין בעיה שמסמך תיאור עסקה ומסמך קבלה יהיו זהים בכל למעט כותרת ותאריך. ניהול ספר עסקאות אינו נדרש לעסקים אשר תשלום נגבה בהקשרם מיידית כגון חנויות.
    
===הערות לפרק===
 
===הערות לפרק===
6,899

עריכות

תפריט ניווט