שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "ויקיפדיה" ב־"אקו-ויקי"
שורה 1: שורה 1:  
==רקע ==
 
==רקע ==
באקו-ויקי העברית ישנן תבניות [[ויקיפדיה:קישורים חיצוניים|לקישור חיצוניים]] המתאימות באופן ייעודי לאתרים מסוימים. בדף [[:קטגוריה:תבניות קישורים חיצוניים]] ניתן לראות את רשימת האתרים עם תבניות ייעודיות משלהם.
+
באקו-ויקי העברית ישנן תבניות [[אקו-ויקי:קישורים חיצוניים|לקישור חיצוניים]] המתאימות באופן ייעודי לאתרים מסוימים. בדף [[:קטגוריה:תבניות קישורים חיצוניים]] ניתן לראות את רשימת האתרים עם תבניות ייעודיות משלהם.
עבור חלק מהאתרים האלו אף קיימת יכולת יצירה אוטומטית של תבנית הקישור בלחיצת כפתור, כשהיא כבר ממולאת בכל הפרטים. יכולת זאת מתבססת על הבוקמרקלטים של ויקיפדיה העברית. הסברים והוראות התקנה לבוקמרקלטים נמצאים בדף: [[ויקיפדיה:בוקמרקלטים]]. רשימת האתרים שנתמכים על ידי הבוקמרקלטים נמצאת בדף: [[:קטגוריה:ויקיפדיה: בוקמרקלטים - אתרים נתמכים]].
+
עבור חלק מהאתרים האלו אף קיימת יכולת יצירה אוטומטית של תבנית הקישור בלחיצת כפתור, כשהיא כבר ממולאת בכל הפרטים. יכולת זאת מתבססת על הבוקמרקלטים של אקו-ויקי העברית. הסברים והוראות התקנה לבוקמרקלטים נמצאים בדף: [[אקו-ויקי:בוקמרקלטים]]. רשימת האתרים שנתמכים על ידי הבוקמרקלטים נמצאת בדף: [[:קטגוריה:אקו-ויקי: בוקמרקלטים - אתרים נתמכים]].
    
== תיאור ==
 
== תיאור ==
התבנית {{תב|קישור כללי}} מיועדת לקישור לאתרים אשר לא נתמכים על ידי תבניות הקישור הייעודיות לאתרים, ולא נתמכים על ידי הבוקמרקלטים של ויקיפדיה העברית. לפיכך תבנית זו מיועדת לכל שאר הקישורים, כלומר לקישורים עבורם לא קיימת תבנית ייעודית. קוד המקור של תבנית זאת מתבסס על [[תבנית:cite web|התבנית לקישורים כלליים לאתרים לא בעברית]].
+
התבנית {{תב|קישור כללי}} מיועדת לקישור לאתרים אשר לא נתמכים על ידי תבניות הקישור הייעודיות לאתרים, ולא נתמכים על ידי הבוקמרקלטים של אקו-ויקי העברית. לפיכך תבנית זו מיועדת לכל שאר הקישורים, כלומר לקישורים עבורם לא קיימת תבנית ייעודית. קוד המקור של תבנית זאת מתבסס על [[תבנית:cite web|התבנית לקישורים כלליים לאתרים לא בעברית]].
    
==עזרה==
 
==עזרה==

תפריט ניווט