שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
אין תקציר עריכה
שורה 155: שורה 155:     
414. האם הדמוקרטיה מסוגלת לשרוד מורכבות? בעיית האנרגיה סביבה היא מורכבת מהרבה רבדים, בעוד הדמוקרטיה, באופן מבני, פועלת לטווח קצר.  
 
414. האם הדמוקרטיה מסוגלת לשרוד מורכבות? בעיית האנרגיה סביבה היא מורכבת מהרבה רבדים, בעוד הדמוקרטיה, באופן מבני, פועלת לטווח קצר.  
..אנחנו עומדים להיות או סין דמוקרטית או רפובליקת בננות – BANANA = "build absolutely nothing anywhere near anything"
+
..אנחנו עומדים להיות או סין דמוקרטית או רפובליקת בננות – BANANA = "build Absolutely Nothing Anywhere Near Anything"
   −
418. אנשים זקוקים לתקווה כדי לקחת על עצמם אתגר כה גדול, כה ארוך טווח וכה מבהיל... אם תאמרו לאנשים "תראו, בואו נודה בכך: הלך עלינו. ... התגובה הטבעית שלהם תהיה... "אז בואו נחגוג".  אבל אם תאמרו שהפתרונות כבר קיימים, או שבעזרת 205 דרכים קלות להיות ירוקים נוכל... יאמרו רבים: אם זה כל כך קל – בואו נחגוג.  היאוש הוא חטא, ותקווה קלה היא חטא. "יש לנו בדיוק מספיק זמן – החל מעכשיו".  
+
418. אנשים זקוקים לתקווה כדי לקחת על עצמם אתגר כה גדול, כה ארוך טווח וכה מבהיל... אם תאמרו לאנשים "תראו, בואו נודה בכך: הלך עלינו. ... התגובה הטבעית שלהם תהיה... "אז בואו נחגוג".  אבל אם תאמרו שהפתרונות כבר קיימים, או שבעזרת 205 דרכים קלות להיות ירוקים נוכל... יאמרו רבים: אם זה כל כך קל – בואו נחגוג.  היאוש הוא חטא, ותקווה קלה היא חטא.... "יש לנו בדיוק מספיק זמן – החל מעכשיו".  
כולנו שבנו להיות צליינים. כולנו מפליגים מחדש על סיפון המייפלאוור. זה חוף שטרם היינו בו. אם נהיה דור ההתחדשות, נעשה חיל.
+
..כולנו שבנו להיות צליינים. כולנו מפליגים מחדש על סיפון המייפלאוור. זה חוף שטרם היינו בו. אם נהיה דור ההתחדשות, נעשה חיל...
    
==קישורים חיצוניים==
 
==קישורים חיצוניים==
18

עריכות

תפריט ניווט