שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 3,586 בתים ,  09:18, 19 באפריל 2018
שורה 10: שורה 10:  
הפיל משכנע בעלי חיים מיבשות אחרות (כמו דוב הקוטב)שהגיע הזמן לקחת את היוזמה בעצמם. הם יודיעו לכל בעלי החיים ברחבי העולם על קיום כנס לחיות שיתקיים בבניין רב קומות של בעלי החיים ארבעה שבועות מאוחר יותר. נציגים של בעלי חיים מכל רחבי העולם נוסעים לכנס, ואפילו בעלי החיים מספרי התמונות יוצאים לכנס. בנוסף, ילד אנושי מכל יבשת מוזמן לכנס. החיות רוצה לשמור על הילדים החפים מפשע מפני בעיות האנושות ולערב אותם בתוכניות שלהם כדי לשפר את העולם.
 
הפיל משכנע בעלי חיים מיבשות אחרות (כמו דוב הקוטב)שהגיע הזמן לקחת את היוזמה בעצמם. הם יודיעו לכל בעלי החיים ברחבי העולם על קיום כנס לחיות שיתקיים בבניין רב קומות של בעלי החיים ארבעה שבועות מאוחר יותר. נציגים של בעלי חיים מכל רחבי העולם נוסעים לכנס, ואפילו בעלי החיים מספרי התמונות יוצאים לכנס. בנוסף, ילד אנושי מכל יבשת מוזמן לכנס. החיות רוצה לשמור על הילדים החפים מפשע מפני בעיות האנושות ולערב אותם בתוכניות שלהם כדי לשפר את העולם.
   −
במקביל מתקיים כנס נוסף של בני האדם בקייפטאון. בעלי החיים רוצים להביא לאיחוד של כל המדינות על ידי ביטול כל הגבולות. בני האדם מתנגדים לכך בתוקף. החיות מחליטות לנקוט בצעדים יוצאי דופן: ראשית, הם מארגנים פלישת מכרסמים לבניין הוועידה של האנשים, ובכך הורסים את כל הקבצים והניירות הנחשבים בעיניהם כמכשול להסכם. הם דורשים מבני האדם הסכם שלום מיידי. לאחר שאנשים ערכו עותקים של כל הניירות, מבלי להגיב לדרישות של בעלי החיים, נחילי עש עפים לחדר הישיבות ואוכלים את המדים של כל המשתתפים, כך שהם עומדים עירומים.
+
במקביל מתקיים כנס נוסף של בני האדם בקייפטאון. בעלי החיים רוצים להביא לאיחוד של כל המדינות על ידי ביטול כל הגבולות. להלן נאומו של דניאל דב הקוטב:
   −
כאשר בני אדם מתגברים גם על בעיה זו, החיות נוקטות את המוצא האחרון שלהן וחוטפות את הילדים מכל המשפחות בעולם. הם מביאים אותם בבטחה למקומות מסתור שבהם בעלי חיים מטפלים בהם תוך כדי משחק בשמחה אחד עם השני. המבוגרים, לעומת זאת, מבינים עד כמה ריק עולם חסר ילדים ומזהים את הצורך ליצור עתיד טוב יותר למען הילדים. כל ראשי המדינות חותמים על האמנה לפיה יבוטלו כל הגבולות, כי הצבא וכל כלי הנשק של המלחמה וחומרי הנפץ יבוטלו, וכי כל השאיפות האנושיות העתידיות יכוונו לשלום ולרווחת הילדים.
+
{{ציטוט|תוכן=ידידי היקרים. לא אאריך בדיבורים. איני מעריך אותם. ומלבד זה מצונן אני. ובכן - התאספנו כאן כדי לעזור לילדי האנשים. ומשום מה? משום שהאנשים עצמם מזניחים את חובתם העליונה הזו. הננו דורשים פה אחד שמעתה ועד עולם יפסקו כל המלחמות, המהפכות, העוני והדלות! צריכים הם להפסק! מפני שיכולים הם להפסק! על כן חייבים הם להפסק! כאשר נערמים קשיים בדרך אין להתקדם בפסיעות קטנטנות. לא כי, אז חיבים לקפוץ! את זאת יודעים אנו, החיות. והאנשים המעמידים פני פקחים כל כך, - גם הם חיבים לדעת זאת. היום פונים אנו אליהם בכל הרשמיות ודורשים מצירי הועידה השמונים ושבה של האנשים שיפקצו מעל המכשול העיקרי, והוא הגבולות בין הארצות. המחסומים צריכים ליפול.}}
 +
 
 +
בני האדם המבוגרים, המיוצגים על ידי "גנרל מילר-פון-זעם" מתנגדים לכך בתוקף. בני האדם מאוחדים בדעתם שלא לתת לחיות להכתיב להם דרישה של איחוד. החיות מחליטות לנקוט בצעדים יוצאי דופן: ראשית, הם מארגנים פלישת מכרסמים לבניין הוועידה של האנשים, ובכך הורסים את כל הקבצים והניירות הנחשבים בעיניהם כמכשול להסכם, שכן "הנירות שלכם היו למכשול בדרככם אל השכל הישר". הם דורשים מבני האדם הסכם שלום מיידי. אנשים ערכו עותקים של כל הניירות, שומרים עליהם עם נשק, מבלי להגיב לדרישות של בעלי החיים. עם זאת בכל בירות העולם בכל כדור הארץ נראים אנשים צוהלים ואילו המנהיגים מתביישים. בתגובה החיות שולחות נחילי עש שעפים לחדר הישיבות, ואוכלים את המדים של כל החיילים, הן בוועידה והן במקומות אחרים בעולם, כך שהם עומדים עירומים. מניהגי בני האדם מגיבים לכך על ידי הזמנת מדים חדשים, הם מצהירים כי רצון המנהיגים הוא רצון האנושות, וכי הם מאוחדים בדעה שהם אינם מפחדים מבעלי החיים כי יש להם רימונים ותותחים וכי שום מזימה של בעלי החיים לאחד את בני האדם לא תצלח - אם יצטרכו יציירו על עורם את סימני הדרגות והגדודים.
 +
 
 +
כאשר בני אדם מתגברים גם על בעיה זו, החיות נוקטות את המוצא האחרון שלהן וחוטפות את הילדים מכל המשפחות בעולם. הם מביאים אותם בבטחה למקומות מסתור שבהם בעלי חיים מטפלים בהם תוך כדי משחק בשמחה אחד עם השני. החיות מצהירות כי הן מצטערות על הצער שגרמו להורים. וטוענות כי האשם תלוי באנשי השלטון של בני האדם. נאומו של משולם הפיל :
 +
 
 +
"אינו אנו רוצים ואין אנו יכולים לעמוד מן הצד באפס מעשה בעת שהממשלות שלכם משחקות בגורל ילדיכם. בעת שהורסים אם את עתידם ועצם קיומם על ידי מזימות, ורדיפת בצע, ושנאה, ומלחמות. תקנה אחת בספרי החוקים והמשפטים שלכם קובעת כי רשאי השלטון להפקיע זכויות הורים בלתי רואיים למילוי תפקידם. פרוש הדבר להוציא מידכם את ילדיהם ולמסרם לידי מחנכים נאמנים יותר. ואתה השתמש אנחנו בחוק זה והפקענו את זכויות הממשלות שלכם. זה מאות בשנים שאין הם ראויים למלא תפקידם, ועתה אמרנו: דיינו. החל בבוקרו של יום זה נושאים אנו באחריות ילדיכם. ילדיכם לא ישובו אליכם בלתי אם יתחייבו הממשלות שלכם התחייבות הדדית זו, כתובה וחתומה: לנהל את העולם בדרכי התבונה וההגינות."
 +
 
 +
המבוגרים, לעומת זאת, מבינים עד כמה ריק עולם חסר ילדים ומזהים את הצורך ליצור עתיד טוב יותר למען הילדים. כל ראשי המדינות חותמים על האמנה לפיה יבוטלו כל הגבולות, כי הצבא וכל כלי הנשק של המלחמה וחומרי הנפץ יבוטלו, וכי כל השאיפות האנושיות העתידיות יכוונו לשלום ולרווחת הילדים.
    
==רעיונות בספר==
 
==רעיונות בספר==

תפריט ניווט